Kantoororganisatie – tips & templates: Back to business met HERMA
Tips voor de kantoororganisatie en het dagelijkse kantoorleven!
Miljoenen mensen hebben de afgelopen maanden in hun home-office gewerkt. Nu beetje bij beetje het gewone kantoorleven weer terugkeert, vereist dit opnieuw structuur en organisatie. Bij deze terugkeer naar het kantoorleven van alledag ondersteunt HERMA u met producten die het werken op kantoor vergemakkelijken. Of het nu gaat om ordner- en adresetiketten, etiketten voor het labelen van spullen of belangrijke aanwijzingen en waarschuwingen op diverse oppervlakken.
Ontdek hier kantoorbenodigdheden en materialen voor uw back-to-business-uitrusting.
En als u verantwoordelijk bent voor het veiliger maken van uw werkplek en het kantoor, dan kunt u hier onze "Houd afstand"-stickers vinden.
Must-haves voor kantoor!

De postmappen van HERMA zijn perfect geschikt voor het verzamelen van interne post of het doorgeven van belangrijke documenten aan collega's.
- Klantencontracten, orders
- Documenten betreffende interne procedures
- Ook geschikt voor schoolkinderen

Beschrijf lunchboxen eenvoudig en snel met HERMA diepvriesetiketten. Ideeën voor meal prep-recepten:
- Salades in alle mogelijke variaties
- Sandwiches met ham, kaas en groenten
- Gevulde wraps met sla, avocado en kip
Tips voor het kantoorleven van alledag!

Orde & Organisatie!
Om snel de goede ordner bij de hand te hebben, heeft HERMA voor alle ordners de passende etiketten, of ze nu kort, lang, breed of smal zijn, afneembaar of permanent hechtend. De etiketten zijn absoluut ondoorzichtig. Om het perfecte overzicht te houden, zijn vooral onze voorbedrukte tekstetiketten voor ordners geschikt.

Brieven snel & gemakkelijk versturen!
Met onze adresetiketten kunnen brieven, pakjes en pakketjes gemakkelijk en snel worden beschreven. De etiketten zijn er voor alle soorten enveloppen, maar ook voor de printer via de PC en voor schrijfmachines. U kunt de etiketten heel gemakkelijk beschrijven met behulp van onze gratis software, de Etiketten Assistent Online.

Voorbedrukt & onmiddellijk klaar voor gebruik!
U hebt belangrijke brieven of documenten, die snel moeten worden verzonden of bewerkt? Geen probleem met de tekstetiketten van HERMA. Met onze voorbedrukte tekstetiketten kunnen brieven, pakketjes en andere belangrijke documenten snel en gemakkelijk worden gelabeld.
Kleine hulpjes, maar uitermate doeltreffend!

Organiseer en structureer uw kantoorwerkplek en leg meteen 's ochtends vroeg de spullen klaar die u nodig hebt voor uw dagelijkse werkzaamheden, zodat u deze efficiënt kunt afwerken en alles netjes en overzichtelijk blijft.
- Notitieboekjes, checklists, schema's in verschillende archiveringssystemen
- Pennen, markeerstiften
- Rekenmachines, zakelijke mobieltjes enz.

De universele mesh-zakjes zijn ideaal voor kantoor om kleine gebruiksvoorwerpen en voorwerpen in op te bergen, zodat ze niet zoekraken en u ze niet uit het oog verliest.
- Snoertjes, USB-sticks, oortjes
- Cosmetische producten
- Sleutels, chipkaarten